Paskutinis etapas tiesiant Vilniaus geležinkelio aplinkkelį. Aplinkkelis leidžia nukreipti visus geležinkelio krovinius, vežamus iš/į Baltarusiją (Rytų kryptimis) ne per Vilniaus miestą.
Projekto vykdymas: 2016-2018 m.
Užsakovas: AB „Lietuvos geležinkeliai“
Rangovai: AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Vitras-S“
UAB „Milsa“ pateikė virš 47 tūkst. tonų granito skaldos geležinkelio kelio statybai.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože ties „Mega“ magistralė buvo platinama iki 10 eismo juostų, papildomai įrengiant greitėjimo ir lėtėjimo juostas. Be to, buvo padaryti atskirti skirtingo greičio srautai, todėl dviem vidurinėmis eismo juostomis tranzitinis transportas galės važiuoti greičiau. Transporto mazgo ties „Mega“ remonto darbų vertė – 17,5 mln. eurų.
Tikslas, sujungti europine vėže Kauno geležinkelio stotį su Palemone įsikūrusiu Kauno intermodaliniu terminalu.
Prieš statybų pradžią šią sankryžą kasdien kirsdavo 60 tūkst. Po sankryžos rekonstrukcijos atvertas keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio tunelis, kurio centrinė 89 m ilgio dalis yra uždengta. Virš šios perdangos įrengta reguliuojama aštuonių eismo juostų Liepkalnio gatvės sankryža, iškiliosios pėsčiųjų perėjos bei saugumo salelės. Greta sankryžos įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, neregių ir silpnaregių vedimo sistemos bei visos sankryžos su tuneliu apšvietimas. Sankryžoje įrengta visomis eismo kryptimis valdoma vaizdo stebėjimo sistema, o šviesoforai sujungti su automatizuotu eismo valdymo centru. Viena iš daugiausiai dėmesio susilaukusių temų tunelio statybų metu – šalia esantis Vilniaus oro uostas bei ten be pertraukų besileidžiantys ir kylantys lėktuvai, mat virš šios sankryžos keliolikos metrų aukštyje yra lėktuvų eismo koridorius, sudaręs ne vieną inžinerinį galvosūkį tiek statytojui, tiek projektuotojams, tiek ir rangovams.
Projekto kaina apie 31 mln. Eur. Dalį lėšų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, apie 22 mln. skirs Vyriausybė.
Džiaugiamės prisidėję prie pirmosios po Nepriklausomybės automagistralės „Via Baltica“ Kaunas-Marijampolė. Nutiestas kelias palengvino susisiekimą tarp Kauno ir Marijampolės. Ženkliai sutrumpėjo kelionės laikas vykstantiems į Lenkiją.
Projekto vykdymas: 2018 m.
Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.
Rangovai: UAB „Fegda“, AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „YIT Infra Lietuva“.
UAB „Milsa“ pateikė virš 150 tūkst. tonų dolomito skaldos kelio pagrindo įrengimui bei apie 80 tūkst. tonų granito ir dolomito skaldos asfaltbetoniui pagaminti.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |